Gratis verzending
Bij We Buy Things geloven wij in gemak. Daarom kun je jouw apparaat gratis naar ons verzenden als je deze aan ons verkoopt. Momenteel is het mogelijk om jouw pakket via PostNL of via DHL naar ons te verzenden, maar je kunt jouw verkochte apparaat ook langsbrengen op onze locatie in Middelburg.
Hoe werkt gratis verzending bij We Buy Things?
- Bereken de waarde van jouw apparaat via onze website
- Selecteer welke verzendmethode je wilt gebruiken
PostNL
DHL
Breng jouw apparaat langs - Vul jouw gegevens in en meld jouw verkoop aan
- Ontvang direct een gratis verzendlabel in jouw e-mail
- Verpak jouw verkochte apparaat in een stevige doos
- Breng jouw zending naar een afgeefpunt
- Wij ontvangen jouw verkochte apparaat en gaan hier direct mee aan de slag
Kan ik mijn verkochte product ook gratis retour krijgen?
In veel gevallen is dit mogelijk. De klant kan zijn verkochte apparaat gratis retour gestuurd krijgen in de volgende gevallen:
- Wanneer de verkoop nog niet is afgerond door We Buy Things en het verkoopbedrag nog niet is overgeboekt naar de klant
- Indien er een verschil van mening tussen We Buy Things en de klant is over de cosmetische/uiterlijke staat (indien deze niet ernstig afwijkt)
- Wanneer er aantoonbaar een vergissing is gemaakt door We Buy Things in de beoordeling van een verkocht apparaat
- Wanneer er aantoonbaar een reden van afkeur is gegeven die niet in onze (algemene) voorwaarden staat omschreven.
In welke gevallen rekent We Buy Things wel retourkosten?
Voor de verzending naar We Buy Things brengen wij nooit kosten in rekening. Wij kunnen echter wel retourkosten rekenen in de volgende gevallen:
- Als een verkocht apparaat geheel defect blijkt te zijn
- Als een verkocht apparaat waterschade heeft
- Als er nog accounts gelinkt zitten aan een verkocht product
- Als de staat van het verkochte apparaat ernstig afwijkt van de waarden die de klant heeft ingevuld op onze website
- Als het model van het verkochte apparaat afwijkt van hetgeen de klant op We Buy Things heeft ingevuld
Indien de klant het verkochte apparaat teruggestuurd wilt krijgen, dan rekenen wij in de bovenstaande gevallen 14,99 aan retourkosten.
Verkochte apparaat verzekerd verzenden
Wij bieden een gratis verzendservice aan. Als jij hiervan gebruik maakt, dan is dit geheel op eigen risico van jou. Het gebeurt niet vaak, maar soms raakt een pakket kwijt bij de post. We Buy Things kan helaas geen enkele verantwoordelijkheid op het gebied van verloren of beschadigde poststukken nemen. Wij kunnen namelijk niet bepalen wat jij (als klant) in het pakket hebt gestopt, en hoe deze is verpakt en verzonden.
Heb je een verkocht apparaat met een waarde van meer dan 200 euro? Dan bevelen wij verzekerde opties aan van PostNL of DHL. De kosten voor het verzekerd verzenden van een pakket komen voor eigen rekening van de klant.
Wil je meer weten over de voorwaarden die wij hanteren voor onze website, dan kun je de veelgestelde vragen of de algemene voorwaarden raadplegen. En heb je nog meer vragen, neem dan gerust contact op met onze behulpzame klantenservice.
Hoeveel procent aan elektronisch afval bespaar je door je oude telefoon in te leveren?
Nieuws
Blijf op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen, handige tips en tricks voor je iPhone, Samsung, Tablet, Smartwatches en al het overige nieuws op electronica gebied.
© 2024 We Buy Things | Privacy verklaring | Algemene voorwaarden